pátek 19. prosince 2008

Everything is Everything

Starý lidi na mě strašně divně koukaj´..když se usmívám, je to ještě horší (nechápu, ale bavím se) . Devětadvacátýho jdu shodit svojí dlouhou hřívu, možná se mi ani nechce, ale je čas na změnu. Další dnešní školní A moc trable nevyžehlí, spíš naopak. Je vůbec někde sníh ?
Uklízím a objevila jsem starší cd Lauryn Hill, tak mi tu dělá vokály do cvakání klávesnice.
Mě to letos prostě nijak nejde..nebaví. Se*ou mě lidi. Už dost dlouho. .a vůbec se mi s tím nechce nic dělat. Ať baví pátek !

5 komentářů:

barmanka řekl(a)...

ve zlíně sníh není. jen takový pokus byl ale nevyšel. celá nálada je dost na nic všeobecně. ale není nejhůř. have a nice day.

jednoprostorní.. řekl(a)...

paráda, aktuální zprávy ze Zlína beze sněhu..a bez vína ? :D

barmanka řekl(a)...

víno máme. máme ho dost a máme ho docela rádi. (dneska jsem prodávala litrovku veltínského zeleného. přesto na sedmdesát vytotečných piv za jeden večer v kavárně to nemá). co u tebe ?

jednoprostorní.. řekl(a)...

tak se mnou by byla tržba *velká milovnice vína*

barmanka řekl(a)...

ohóó... já víno nerada otívrám :-P.